tajjtravel

02191093335-09100770088

تور گروهی هوایی قشم

مدت زمان :  4 روز3 شب
قیمت از :   14,900,000تومان
تکمیل ظرفیت:   10
مکان شروع:  تهران
رده سنی :  5 تا 55
نام هتل : هتل 4 ستاره
ظرفیت موجود  10/10
بیشتر
این تور منقضی شده

فیلم های مربوط به این تور در هایلایت پیج اینستاگرام tajj_travel ببینید.

اگر قصد سفر یا همراه شدن با تیم حرفه‌ای تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی را دارید با ما همراه باشید تا سفری گروهی و هوایی به قشم، هنگام و هرمز را با تاج تراول تجربه کنید.

تاج تراول با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری موفق تورهای طبیعت گردی در خطه شمالی و جنوبی کشور مثل ماسوله+سراوان، غار وحشت دانیال ، مرداب هسل، رامسر جواهرده، گلستان بندرترکمن و … از تهران و کرج، با ارائه ی بیشترین امکانات رفاهی و خدمات بیمه برای مسافران، همواره برای امنیت سفر و آرامش خاطر مسافران عزیز تلاش کرده است. این مجموعه با سابقه همیشه  بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

اگر قصد سفر به جنوب کشور را دارید،تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی ، سفر قشم را به شما پیشنهاد می کند

این سفر گروهی بوده و راهنمای سفر از تهران تا انتهای سفر همراه همسفران عزیز است.

هزینه تفریحات آبی بر عهده خود مسافر است. در طول سفر، 3 روز گشت کامل برای شما عزیزان برنامه ریزی شده که توسط تیم اجرا میشود.

تمامی گشت‌های این سفر با وسیله نقلیه توریستی صورت میپذیرد.

تمامی هزینه‌های گشت‌های دریایی در هزینه سفر محاسبه شده و نیاز به پرداخت هزینه دیگری نیست.

خلاصه سفر

سفری گروهی و جذاب به بکرترین منطقه جنوب کشور و بازدید از جاذبه های طبیعی و رسوم و فرهنگ جزایر قشم ، هنگام و هرمز

برنامه سفر

روز اول

جمع شدن همسفران در فرودگاه مهرآباد و سوار شدن به هواپیما به مقصد قشم پس از رسیدن با ماشین های ترانسفر محلی به سمت جنگل های حرا حرکت می کنیم و ضمن سوار شدن بر قایق ها از مناظر این جاذبه طبیعی لذت خواهیم برد سپس به رستوران رفته و ناهار صرف می شود و بعد از آن به سمت چاهکوه حرکت می کنیم. عصرهنگام به هتل رسیده و پس از تحویل اتاق ها و کمی استراحت به بازار درگهان جهت خرید خواهیم رفت

روز دوم

صبح زود می بایست جهت سوار شدن به شناورها و رفتن به جزیره هرمز به سمت اسکله برویم و پس از رسیدن به جزیره با موتورهای 3 چرخ و یا وسایل دیگر نقلیه محلی به سمت بازدید از جاذبه های زیبای این جزیره ایرانی خواهیم رفت . ساحل خاکستری و سرخ ، دره مجسمه ها ، غار نمکی و در صورت داشتن وقت کافی الله نمک جز گشت های منطقه خواهد بود. ناهار را در خانه های بومی هرمز صرف کرده و سپس به سمت شناورها جهت بازگشت به جزیره قشم حرکت خواهیم نمود و پس از استراحت در هتل به سمت بازار سیتی سنتر قشم خواهیم رفت.

 

روز سوم

پس از صرف صبحانه به سمت اسکله رفته و سوار بر قایق به سمت جزیره زیبای هنگام خواهیم رفت و در صورت مناسب بودن شرایط شنا و بازی دلفین ها را مشاهده خواهیم نمود.و در جزیره می توانیم از خوردن انواع سمبوسه که با کوسه ماهی و ماهی مرکب توسط زنان بومی طبخ می گردند لذت ببریم . سپس برای صرف ناهار به رستوران رفته و بعد از آن راهی دره ستارگان خواهیم شد و غروب هنگام به هتل باز می گردیم

روز چهارم

در روز چهارم پس از صرف صبحانه همسفران تا زمان شروع پرواز دراختیار خودشان خواهند بود

وسایل مورد نیاز

  • لباس خنک، لباس گرم، بادگیر، صندل و کفش مناسب طبیعت
  • لوازم بهداشتی شخصی، لیوان، قمقمه و داروهای مورد نیاز
  • دوربین عکاسی و عینک آفتابی
  • کارت شناسایی معتبر
  • کوله یک روزه، ملحفه

خدمات تور

  • بلیط هواپیما
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • راهنما
  • صبحانه
  • هتل

نقشه مکان

علت انتخاب ما

پاسخ به سئوالات شما