tajjtravel

02191093335-09100770088

جنگل مشعل مرداب هسل

2

جنگل مشعل مرداب هسل

مدت زمان :  1 Day
قیمت از :   1,600,000تومان
تکمیل ظرفیت:   42
مکان شروع:  تهران
نام هتل :
ظرفیت موجود  7/10
بیشتر

اتاق های موجود در این تور

نوع اتاق قیمت هر نفر تعداد نفرات
بدون اقامت 1,600,000تومان

تعداد : 

جمع : 

فیلم های مربوط به این تور در هایلایت پیج اینستاگرام tajj_travel  یا کانال تلگرام  tajj_travel ببینید.

اگر قصد سفر یا همراه شدن با تیم حرفه‌ای تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی را دارید با ما همراه باشید تا سفر به مناطق رویایی شمال کشور را با تاج تراول تجربه کنید.

مرداب هسل به نام‌های کَنّیچال، کنّو چال، گَن اُچال، مِهاز چال و مشعل هم خوانده می‎شود. اما بیشترین شهرت آن با نام هِسِل یا هَسَل است.این شاهکار زیبا در دل جنگل‌های «مشل موزّی» واقع شده و از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران به‌شمار می‌آید. یکی از مسیرهای دسترسی به این جنگل، از روستای طلاجو است.روی مرداب هسل را جلبک‌هایی فرا گرفته که در فصول مختلف رنگی متفاوت دارند.

جنگل مشعل در کمتر از 15 کیلومتری جنوب غربی شهر چالوس و کمتر از 20 کیلومتری شمال غربی شهر مرز‌ن‌آباد قرار دارد. اگر به منطقه آشنا نباشید پیدا کردن مسیر جنگل و مرداب دشوار است ، برای رسیدن به این طبیعت زیبا با تاج تراول همراه شوید تا تجربه سفر یکروزه دلچسبی داشته باشید و با آرامش به تماشای تکه‌ای از بهشت طبیعت ایران بنشینید.

تاج تراول با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری موفق تورهای طبیعت گردی در خطه شمال کشور مثل ماسوله+سراوان، الیمالات، نمک آبرود، رامسر جواهرده، گلستان بندرترکمن و … از تهران و کرج، با ارائه ی بیشترین امکانات رفاهی و خدمات بیمه برای مسافران، همواره برای امنیت سفر و آرامش خاطر مسافران عزیز تلاش کرده است. این مجموعه با سابقه همیشه  بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید،تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی ، سفر به مرداب هسل این شاهکار زیبا در دل جنگل‌، توری هیجان انگیز دیدن دریا، کوه، جنگل و مرداب را به شما پیشنهاد می کند.

نحوه اجرای تور:

گشت های تور:
حس طبیعت کوه،جنگل ، مرداب و دریا در یک تور 1 روزه در این تور همه را یکجا خواهید داشت
پيمايش جنگل مشعل در كنار مرداب زيباي هسل ( اختياري)
ساحل زيباي چالوس
لذت طبخ ناهار در طبيعت در كمپ نيم روزي كنار مرداب هسل و نوشیدن چای ذغالی در هوای دل انگیز شمال

توضیحات کلی قبل از این سفر:

تو این تور جذاب یه روزه شما هم جنگل رو داری. هم مرداب و کوه. و هم ساحل زیبای خزر رو تازه تو طبیعت بکر می تونید یه ناهار خوشمزه رو هم نوش جان کنید صبحانه رو تو رستورانی عالی تو مرزن اباد صرف می کنیم و حدودای ساعت ۹ میرسیم پای کوه یه نیسان سواری ۱۵ دقیقه ای داریم و بعدش کمپ نیم روزمونو تو کنار مرداب هسل بر پا می کنیم یه پیمایش اختیاری هم داریمو ناهار رو صرف می کنیم و دورهمی و بازیهای دسته جمعی هم انجام می دیم بعد ظهر هم می ریم سمت ساحل چالوس و از زیبایی های دریای شمال هم لذت می بریم  حدودای غروب کم کم میریم سمت ماشین که انشالله با کلی خاطره خوب برگردیم تهران

لوازم مورد نیاز این تور:
دارو و لوازم شخصی
کارت شناسایی
زیر انداز انفرادی ( زیر انداز جمعی توسط تور مهیا می گردد )

مکان هایی که خواهید دید:

1مرداب هسل
2ساحل چالوس
3جنگل مشعل

برای آگاهی از جزئیات بروی موارد ذیل کلیک کنید

دما و شرایط اب و هوا
بررسی شرایط آب و هوایی قبل ثبت نام بر عهده مسافر بوده و آژانس تنها در صورت شرایط فورس ماژور هوایی اقدام به کنسلی تور می نماید.
برنامه تور
تور مرداب هسل ساحل چالوس تاج تراول ساعت 430 دقیقه بامداد حرکت صبحانه را در شهر مرزن اباد در یک رستوران خوب بصورت سلف صرف کرده و سپس عازم دامنه کوه برای سوارشدن به نیسان برای رسیدن به مرداب خواهیم شد حدود 15 دقیقه نیسان سواری در شیب ملایم داریم و وقتی به مرداب رسیدیم کمپ نیم روزی خود را در آنجا بنا کرده و از مناظر زیبای موجود لذت خواهیم برد چای ذغالی نوشیده و سپس ناهار مسافرین اماده طبخ خواهد شد حدود ساعت 14 اماده حرکت به سمت دامنه کوه شده و سپس به سمت ساحل چالوس حرکت می کنیم بعد از استفاده مسافرین عزیز از ساحل و تفریحات دریایی ان حدود ساعت 17 به سمت تهران برمی گردیم
شرایط کنسلی
این تور چارتری بوده و کنسلی ندارد.

خدمات تور

  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • راهنما
  • صبحانه
  • ناهار
  • پذیرایی چای و نسکافه

فعالیت ها

  • نیسان سواری
  • پیمایش نرمال جنگلی

نقشه مکان

علت انتخاب ما

  • امنیت سفر با تاج تراول

پاسخ به سئوالات شما