tajjtravel

02191093335-09100770088

غار وحشت (دانیال)

0

غار وحشت (دانیال)

مدت زمان :  1 Day
قیمت از :   1,200,000تومان
تکمیل ظرفیت:   25
مکان شروع:  تهران
رده سنی :  10-50
نام هتل :
ظرفیت موجود  25/25
بیشتر

اتاق های موجود در این تور

نوع اتاق قیمت هر نفر تعداد نفرات
بدون اقامت 1,200,000تومان

تعداد : 

جمع : 

فیلم های مربوط به این تور در هایلایت پیج اینستاگرام tajj_travel  یا کانال تلگرام  tajj_travel ببینید.

غار آبی دانیال، دومین غار آبی بزرگ ایران

اگر قصد سفر یا همراه شدن با تیم حرفه‌ای تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی را دارید با ما همراه باشید تا سفر به مناطق رویایی شمال کشور را با تاج تراول تجربه کنید.

غار دانیال؛ دومین غار آبی بلند ایران، برای بازدید از غار دانیال باید به گونه‌ای خودتان را به سلمانشهر و روستای دانیال برسانید. سپس نیم ساعت در جنگل پیاده روی کنید تا به غار برسید.

پیمایش غار دانیال کار سختی نیست. اما برای راحتی به یک سری وسایل نیاز دارید:

  •  یک لباس راحت که بهتر است یک تکه و ضد آب باشد.
  • اگر سرمایی هستید لباس گرم فراموش نکنید.
  • کلاه ایمنی
  • هد لامپ و باتری
  • چکمه یا کفش مناسب برای راهپیمایی در آب
  • دستکش مخصوص

که بهره بردن از آن‌ها باعث هیجان و  لحظاتی به یادماندنی و فراموش نشدنی را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.

تاج تراول با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری موفق تورهای طبیعت گردی در خطه شمالی کشور مثل ماسوله+سراوان، الیمالات، مرداب هسل، رامسر جواهرده، گلستان بندرترکمن و … از تهران و کرج، با ارائه ی بیشترین امکانات رفاهی و خدمات بیمه برای مسافران، همواره برای امنیت سفر و آرامش خاطر مسافران عزیز تلاش کرده است. این مجموعه با سابقه همیشه  بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید،تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی ، سفر به غار دانیال، دومین غار آبی بلند ایران را به شما پیشنهاد می کند.

 

رده سنی: از 10 تا 50 سال
گشت های سفر: خب اونایی که دنبال یه تور خنک می گشتن اونایی که به هیجان علاقه دارن و اونایی که یه تور طبیعت گردی ورزشی می خوان براتون یه تور اوردیم که باهاش لذت ببرید ، بله سفر به اعماق و دل کوه که قسمتیش آبی هست و بقیش صخره ای ولی کاملا تاریک و کمی هم ترسناک البته با درجه امنیت مناسب فکر می کنم یه تور متفاوتی رو تجربه کنید پس منتظر شما هستیم
گشت روز اول: پیمایش در غار دانیال دومین غار ابی ایران تا تالار اول  طبیعت ساحل زیبا و بازار متل قو
وعده غذایی: روز اول: صبحانه، میان وعده
توضیحات لازم قبل از سفر: محل تور روستای دانیال در منطقه متل قو شمال می باشد و بدون در نظر گرفتن ترافیک احتمالی حدود 4 الی 5 ساعت با میدل باس مسافت خواهیم داشت صبحانه بصورت سلف در رستورانی در شهر مرزن اباد صرف خواهد شد. پیمایش در این تور اختیاری بوده و مسافر می تواند در هر نقطه از مسیر به کمپ تور باز گردد لیکن انجام کلی پیمایش توانمندی جسمی در حد متوسط نیاز دارد این تور دارای حدود 30 دقیقه مسیر رفت و 30دقیقه برگشت از شروع جنگل تا دهانه غار با شیب ملایم و در انتها کمی سخت می باشد دهانه غار کوچک و داخل غار کاملا تاریک و پیمایش داخل غار از داخل اب می باشد و مسافرین می بایست تا تالار اول غار در یک امتداد پیمایش نمایند داشتن هد لایت توصیه می گردد. لباس اضافه نیز جهت تعویض بعد از پیمایش حتما بهمراه داشته باشید. کفش مناسب کفش کوه پیمایی می باشد. تور دارای چادر جهت تعویض لباس بوده و امکانات نیم کمپی جهت استراحت بعد پیمایش وجود دارد. بعد از صرف ناهار و کمی استراحت به سمت بازار و ساحل متل قو خواهیم رفت.
سن مجاز شرکت در این تور 10 تا 50 سال می باشد.
لوازم ضروری برای سفر: کارت شناسایی معتبر، لباس مناسب پیمایش و لباس اضافی، در صورت امکان هد لایت، دارو و لوازم شخصی، زیر انداز مسافرتی، ناهار سبک قابل حمل، میز عصرانه سبک لوازم پیشنهادی برای سفر: کرم ضد افتاب

خدمات

صبحانه،پذیرایی چای و نسکافه در میدل باس،راهنمای گردشگری،بیمه مسافرتی

برای آگاهی از جزئیات بروی موارد ذیل کلیک کنید

روز اول
پیمایش در غار دانیال دومین غار ابی ایران تا تالار اول کمپ نیم روزی در جنگل های اطراف غار صرف ناهار در طبیعت ساحل زیبا و بازار متل قو

خدمات تور

  • بیمه مسافرتی
  • راهنما
  • صبحانه
  • عصرانه
  • پذیرایی چای و نسکافه

علت انتخاب ما

  • امنیت سفر با تاج تراول

پاسخ به سئوالات شما