tajjtravel

02191093335-09100770088

هفت چشمه ارنگه

هفت چشمه ارنگه

مدت زمان :  1 Day
قیمت از :   930,000تومان
تکمیل ظرفیت:   30
مکان شروع:  تهران
رده سنی :  5-60
نام هتل :
ظرفیت موجود  18/20
بیشتر
این تور منقضی شده

تاریخ های اجرا: جمعه هر هفته

فیلم های مربوط به این تور در هایلایت پیج اینستاگرام tajj_travel  یا کانال تلگرام  tajj_travel ببینید.

اگر قصد سفر یا همراه شدن با تیم حرفه‌ای تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی را دارید با ما همراه باشید تا سفر به مناطق رویایی جاده چالوس را با تاج تراول تجربه کنید.

آبشار هفت چشمه کرج، از جمله آبشارهای زیبای استان البرز است که با ارتفاعی در حدود ۹۰ متر،‌ از مرتفع‌ترین آبشارهای ایران نیز به حساب می‌آید. این آبشار بلند و زیبا، در کیلومتر ۱۷ جاده کرج به چالوس، در نزدیکی روستای ارنگه کرج و بالادست رودخانه ارنگه واقع شده است. در مسیر رسیدن به آبشار اصلی که در انتهای راه قرار دارد و «آدران» نامیده می‌شود،‌ هفت چشمه و آبشار کوچک با ارتفاع تقریبی پنج تا هفت متر به چشم می‌خورد که وجه تسمیه کلی آبشار،‌ از وجود این چشمه‌ها نشات می‌گیرد.
در حرکت به‌سمت آبشار هفت چشمه آدران، از میان دره‌ای دیدنی و باصفا خواهید گذشت که سایه‌سار درختان در کنار رود، منظره‌ای تماشایی و محیطی زیبا ایجاد کرده و با سمفونی صدای پای آب، به آرامشی دلپذیر ختم می‌شود. وجود غارهای طبیعی زیبا در طول مسیر، از دیگر جذابیت‌های این منطقه به شمار می‌آید؛ اگرچه نمی‌توان به آن ورود کرد اما، سوژ‌ه بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به عکاسی فراهم می‌آورد.

تاج تراول با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری موفق تورهای طبیعت گردی در خطه شمال کشور مثل ماسوله+سراوان، الیمالات، نمک آبرود، رامسر جواهرده، گلستان بندرترکمن و … از تهران و کرج، با ارائه ی بیشترین امکانات رفاهی و خدمات بیمه برای مسافران، همواره برای امنیت سفر و آرامش خاطر مسافران عزیز تلاش کرده است. این مجموعه با سابقه همیشه  بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید،تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی ، سفر به هفت چشمه ارنگه این شاهکار زیبا، در جاده چالوس را به شما پیشنهاد می کند.

خدمات

صبحانه

عصرانه اش رشته یا اش دوغ

چای ذغالی و نسکافه

راهنمای گردشگری

بیمه مسافرتی

 

خدمات تور

  • بیمه مسافرتی
  • راهنما
  • صبحانه
  • ناهار
  • پذیرایی چای و نسکافه

نقشه مکان

علت انتخاب ما

  • امنیت سفر با تاج تراول

پاسخ به سئوالات شما