tajjtravel

02191093335-09100770088

تنگه واشی آبشارساواشی

مدت زمان :  1 Day
قیمت از :   1,300,000تومان
تکمیل ظرفیت:   32
مکان شروع:  آزادی بلوار دانش
رده سنی :  5-55
نام هتل :
ظرفیت موجود  32/32
بیشتر
این تور منقضی شده

تاریخ های اجرا : 10، 17، 24، 31 شهریور

فیلم های مربوط به این تور در هایلایت پیج اینستاگرام tajj_travel یا کانال تلگرام tajj_travel ببینید.

اگر قصد سفر یا همراه شدن با تیم حرفه‌ای تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی را دارید با ما همراه باشید تا سفر به مناطق رویایی فیروزکوه را با تاج تراول تجربه کنید.

این مکان شامل دو تنگه است که تنگه اول به «واشی» و تنگه دوم به «سا» معروف است. در انتهای تنگه دوم آبشاری با ارتفاع ۱۵ متر قرار دارد. مسیر پیاده‌روی از ابتدای تنگه اول طی سه بخش انجام می‌شود.

بخش اول: مسیر تنگه اول تا ابتدای دشت ساواشی (حدود ۲۵۰متر)

بخش دوم:راهپیمایی دشت ساواشی (حدود ۱۷۰۰متر)

بخش سوم:مسیر تنگه دوم تا رسیدن به آبشار (حدود ۸۰۰متر)

برای رفتن به تنگه ساواشی در کیلومتری ۲ جاده فیروزکوه-تهران، پس از ورود به یک جاده فرعی و طی ۱۰ کیلومتر روستای جلیزجند نمایان می‌گردد. این روستا در حاشیه یک دشت سرسبز با مزارع گندم و سیب‌زمینی و باغات مختلف بنا شده‌است. بعد از عبور از روستا و طی ۴٫۵ کیلومتر در جاده‌ای که میان دشت و در کنار جوی‌های پر از آب زلال، احداث شده، محل پیاده‌روی تنگه ساوشی شروع می‌شود.

بعد از عبور از تنگه اول و گذر از دشتی زیبا، تنگه دوم قرار گرفته که حدود ۲ کیلومتر با تنگه اولی فاصله دارد. این تنگه هم مانند تنگه اول چشم‌نواز است و از دیواره‌های سنگی آن در نقاط مختلف چشمه‌های آب زلال و خنک به سمت پایین روان است.

در تنگه واشی گیاه کمیاب باریجه که مصارف صنعتی و دارویی دارد می‌روید.

تاج تراول با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری موفق تورهای طبیعت گردی در خطه شمال کشور مثل تور vip روستاگردی،  الیمالات، نمک آبرود، رامسر جواهرده، گلستان بندرترکمن و … از تهران و کرج، با ارائه ی بیشترین امکانات رفاهی و خدمات بیمه برای مسافران، همواره برای امنیت سفر و آرامش خاطر مسافران عزیز تلاش کرده است. این مجموعه با سابقه همیشه  بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

اگر قصد سفر به فیروزکوه  را دارید،تاج تراول برگزار کننده تورهای طبیعت گردی ، سفر به تنگ واشی تا آبشار ساواشی این شاهکار زیبا در فیروزکوه را به شما پیشنهاد می کند.

 

خدمات:

یک وعده صبحانه در رستوران امین

پذیرایی چای و نسکافه در اتوبوس

ناهار ( زرشک پلو با برنج و نوشیدنی )

میز عصرانه ( خوراکی و میوه )

بیمه مسافرتی

راهنمای گردشگری

خدمات تور

  • بیمه مسافرتی
  • راهنما
  • صبحانه
  • عصرانه
  • ناهار
  • پذیرایی چای و نسکافه

نقشه مکان

علت انتخاب ما

پاسخ به سئوالات شما